Vad var det jag sa?

Haha visste att jag inte skulle bli någon effektiv bloggare! Men nu har Moa och Sofie piskat på mig så nu är det bara att uppdatera :)
I onsdags pröva jag på pilates, riktigt skönt faktiskt! Ska försöka gå på ett pilates pass och ett afropowerdans pass varje vecka nu. Känns så himla skönt efteråt, rörelsegruppen är GULD. Det är tillochmed skönt att komma dit, mysig lokal och massa tända ljus och det bästa av allt, inga som står och glor på en och man behöver aldrig bry sig ett skit om hur man ser ut!

I torsdags jobbade vi på melodifestivalens "förfest" innan den hårda helgen för dom, det var faktiskt kul, trevliga människor och framförallt är det alltid lika kul att jobba med mina flickor! Robban fotade massor, men dessvärre ser jag ut som en påse skit på alla kort men ska nog bjuda på några iaf haha :) slutade kl 02.30 vilket resulterade i att jag inte var hemma förns ca 03.30, segt!

Igår lekte jag med mina lilla Moa, vi kollade på film och svulla :) Sen bar det av till Linköping där jag skulle hämta Kricka som hade vart på "avslutningsfest" med bygget han har vart på. TACK gode gud att Maria följde med, hade aldrig kommit varken fram eller hem annars haha.

Idag blir det en massa plugga sen bär det av till krokek, ska äta kräftor och kolla på melodifestivalen med mamma och pappa. Dom små grisarna ska åka till Thailand på fredag och dom kommer hem samma dag som vi åker till Spanien, kommer inte träffa min lilla familj på 6 veckor :( Men det blir kul sen när alla är hemma igen :)
Nu ska jag väcka Kricka sen ska jag fortsätta plugga ett tag!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brraaaaaaaaaaaaaaaa Linda

2009-03-07 @ 20:34:19
Postat av: sofie

härligt med lite uppdatering =)ska bli spännande och se vad det står i sin blogg härnäst skölda.. Jag lovar att ja ska puscha sig i spaninen att du ska skriva mycket, så du kan bli en lika effektiv bloggare som skogsmoa de luxe´

2009-03-13 @ 19:00:30
URL: http://sofieelisabeth.blogg.se/
Postat av: moa

Fan nu halkar du efter i gen!!! SKRIIV KVINNA

2009-03-18 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback