Tisdag :)

Idag känns det som att jag hunnit med massor. Gick upp kl 8 låg o lata mig i sängen ett tag, sen kom Moa och sofie o hämta mig så åkte vi till Djurparken där vi var på kasautbildning på det nya systemet, vilket kan vara bra att veta eftersom att vi ska använda det nu på torsdag :) Efter det åkte vi hem till mig o gjorde lite lunch sen blev det film,
inte utan min dotter heter den, jävligt bra film eller fel att säga bra den är hemsk dessutom verklighetsbaserad. För er som inte sett den, se den! Sen tog jag min lilla kisse och åkte hem till kricka, kollade på hell´s kitchen. Sen var det dags för afropowerdansen, sköönt och kul som vanligt. Nu sitter jag hemma i soffan och har precis ätit så ska väll hoppa in i en dusch. Idag blev det smaskig kycklinggryta :)

Panenggryta:
800 g Kyckling
1 burk cocosmjölk
1 påse paneng spicy mix
groddar
mini majs
gul lök
bambuskott
paprika
vattenkastanjer
För att få extra god smak på kycklingen så bryner jag jag den tillsammans med curry salt och vitpeppar.
Man kan givetvis ha i vad man själv tycker är gott och passar till. Jätte gott med ris till som är lite kryddat med curry :)

Nu ska jag duscha sen mysa ner mig med Kricka i soffan :)
Sov Gott!


 

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback