Skön Måndag

Riktigt slapp och skön måndag :) Gick upp vid 9 imorse kollade en film och åt frukost, sen lata jag mig på soffan ett tag..
Efter det åkte jag till krokek med Rocko (min katt för er som inte visste), så nu sitter jag här med mamma och pappa i väntan på 2 ½ män. Mamma och jag gick en sväng till affären förut, sköönt med lite luft när man vart inne hela dan.
Jag hade tänkt att jag skulle försöka skriva lite recept och så här på sånt jag ätit haha. Kul grej sådär när man inte har nått vettigare att skriva om. Idag var jag slö när jag skulle göra lunch åt mig, min syster Malin och hennes vän Moa så det fick bli omelett med tomat, ost och champinjoner. Gott och enkelt :P

Fylld omelett/ 1 person:
3-4 ägg
3-4 msk grädde el. mjölk
salt
vitpeppar
tomat (hackad)
skivade champinjoner
gul lök (hackad)
ost (riven eller skivor)

man kan ju iprincip ha vad man vill i en omelett, kul att pröva lite olika =)

Ska lägga mig skapligt idag, för imorn är det kassautbildning som gäller.
Bye Bye!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback