Alla hjärtans dag :/

Alla hjärtans dag för mig var en jobbig dag, vi lät våran stora lurv kisse somna in.
 Det är tuffare en vad man kanske tror att det ska vara =(  Jag kände mig verkligen helt tom hela dagen, Men det var ju det absolut bästa för både honom och oss.
Det är så himla jobbigt att se familjen ledsna. Men vi fick trösta varandra, Jag älskar er <3
Efter att vi samlat lite krafter gick jag och mamma en lååång promenad, det var härligt i solen !

Senare på kvällen funderade Kricka och jag på att gå ut och äta, gå på bio o sen ta nån öl eller ett glas vin med sebbe och johanna. Men icke det blev en mysig hemmakväll med massa god mat, melodifestival och kortspel med Kimma och Maria.

Sov gott Nisse <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback