Sol och massa jobb =)

Jag ber om ursakt for dalig uppdatering men pa kvallarna nar jag slutar jobba vill man bara komma hem och pa dagarna vill man ligga pa playan =)
Har ar det jatte fint vader och allt ar underbart. Vi borjar bli lite bruna nu men framfor allt sa jobbar vi ju mkt och nu borjar jag trivas bra nar man kommit in i ganget och kan skratta och ha kul pa jobbet =)
Alla gaster pa hotellet ar sa himla gulliga och uppskattar verkligen oss och var svenska.
Nu har jag jobbat 4 dagar pa strack och har ikvall och imorn kvar sen ska jag va ledig lordag, sondag o mandag. Det kommer bli SAAA skont. Jag och sofie ar lediga tillsammans lordag och sondag och amanda jobbar bara nagra timmar pa lordagen sa vi ska nog hitta pa nagot kul hoppas jag =)
Nagra dagar i forra veckan hade jag en san sjuk hemlangtan, jag bara grat och grat och ville aka hem men det har slappt nu, klart att jag saknar alla hemma men nu ar det exact 2 veckor kvar tills vi ar hemma igen sa det kommer ga fort =)

Det ar jatte svart o komma pa vad man ska skriva for det hander ju saker varje dag men svart att bara sitta och minnas tillbaka. Hur som helst sa ar iaf serverings chefen jatte nojd med oss nu och vill att vi ska borja jobba har haha =)
Skont att han kommit loss lite nu for han var lite seg den forsta veckan och da var det inge kul alls.

Nu ska jag och sofie lagga oss o sola och bygga pa brannan lite sen kl 15 blir det work work again.
Jag saknar verkligen dig kricka, min underbara alskling =) Du betyder sa mkt for mig och du gor mig sa glad sa jag orkar halla skenet uppe nar det regnar =) Min kara familj har jag inte satt pa en manad nu, men snart far jag antligen traffa er igen sa ni kan beratta om hur ni hade det i thailand och jag far beratta om hur jag hade det har =)

Adios Amigos!
Ska forska att uppdatera snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback