Hola Guapas :)

Igar och idag hade jag och amanda hand om frukosten helt sjalva, det var kul sa javla skont att jobba med nagon som fattar vad man sager :)
Imorgon ar vi lediga sa da ska vi aka till Anfi (vita stranderna) jobba lite pa brannan som for ovrigt inte ar nagon branna, fan folk kommer ju skratta nar vi kommer hem, jag ar fan skit blek hahaha men far ju tanka pa att vi vart har o jobbat :/

Haha maste skriva en rolig sak fran i lordags nar vi var ute, det kom fram en spanjor och sa
-hej lilla gulleplutt !haha (med sandar snygg brytning som dom har nar dom forsoker snacka svenska )
En annan kille - han ar bog!
- Keeeften FJOLLA hahaha!
Det tyckte vi va skit kul haha dom later sa sjukt roliga plus att dom knappt fattar vad dom sager for det ar de enda orden de kan hahahaha :) KUL

Fran det ena till det andra, och tillbaka igen!
Sen pa sondag, mandag och tisdag ska jag och amanda ha hand om frukosten igen plus att sofie ska va me o gora frukosten i koket da, sa da jobbar vi allihoppa tillsammans och det har vi inte gjort innan :) sa da pa eftermiddagarna blir det att kolla shoppingcentren.
Sen ar det onsdag, dagen innan hemgang, da blir det sola sola sola, stada, packa och gora smorgastarta som vi ska bjuda personalen har pa torsdag :) hoppas att dom tycker det ar gott, har ju fatt mammas goooooooooda recept :)
Sen ar det fan torsdag och dags for att aka hem, jag langtar sa innerligt, ska bli sa himla underbart att komma hem assa, langtar verkligen hem till allt och alla nu. Har haft det underbart bra har men nu ar det dags for lite vardag kanner jag :)
Ar helt slut i kroppen assa man sover aldrig ut for nar man har sovmorgon vill man ut o sola innan man ska jobba o har man inte sovmorgon maste jag ga upp 6.20 sa dagarna blir sjuuuukt langa, men valdigt roliga :)
Ska bara tillagga att vi har haft det kanon kul, tack boel och edgar for att ni fixade sa vi fick aka hit, det ar ett minne for livet och en erfaranhet att jobba vidare pa :)
Glad att jag akte hit med mina flickor, ni ar GULD!

Nu ska jag ga hem sa ska vall jag o amanda spela spel i vantan pa sofie, sa far vi se vad som hander, vi ska iaf sova tidigt for imorn ska vi upp med solen kan jag lova :)
Jag saknar min lilla mammi massor, eller hela familjen saklart men saknar att bara ringa eller sitta och prata med min sota lilla mamma som jag alskar sa himla massor :)
Kricka nu ar jag snart hemma igen, da behover du inte sakna mig langre ;) skamtosido jag saknar dig fruktansvart mkt hjartat, du gor mig sa lycklig, det pirrar i magen nar jag tanker pa varat "aterseende" pa arlanda :) puss pa dig!

Ciaooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback