Hem Ljuva Hem

Nu är det inte långt kvar, endast 3 dagar kvar här :) ska bli helt underbart asså, längtar så efter återseendet på arlanda älskling :) samtidigt är det ju lite sorgligt men vi har iaf gjort det  nu och det känns jätte bra :) Glad att vi lyckades utan bråk tjaffs och problem :)

Alla gäster på hotellet är helt underbara asså det är som mina kompisar trots att de är mellan 50-90 år gamla :) hur söta som helst.

I lördags var vi ute och åt alla 7 flickor, det var mysigt. vi ska träffas igen och ha en as skön och trevlig sista dag här på gran canaria. på onsdag asså :)

Imorgon ska vi alla tre jobba frukosten mellan 7-15 sen blir det pressa sol och sen ska vi shoppa med Bousa från jobbet, hon vet vart man ska gå :)

Jätte svårt att veta vad man ska skriva här, gör ju saker hela dagarna men känner mig helt hjärndöd när jag ska återberätta....JOO en sak min mobil är trasik det står endast nödsamtal hela tiden!!!!!!

Kommer nog att sakna det här stället men va fan får väll åka tillbaka o hälsa på, men med min lilla älskling då isf :)

Ha det bra där hemma alla blekfisar, vi ses snart :)
Puss och Kram Miss Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback