Buenos noche!

Nu sitter jag vid hotellets dator. Ar alldeles for trott pa kvallarna for att uppdatera varje dag =)
De har tre dagarna som jag jobbat nu har varit jatte roliga och larorika.
Jag har som sagt jobbat frukost tre dagar nu sa borjar lara mig.
Det kanns bra att vi far gora sa pass mkt som vi far, att de verkligen ger oss en chans att visa vad vi gar for.
Jag har sjalv tagit hand om hela ute serveringen pa frukosten, vilket ar jatte roligt eftersom att det ar mest svenskar pa hotellet.

Det kanns redan som vi vart har en manad bara for att man borjar komma in i ganget nu =)
Manga roliga manniskor att jobba med. Alla ar jatte snalla, lite komunikations problem ibland efter som att de i koket i princip inte kan nagon engelska. Vi lar oss nya spanska ord varje dag. Jag har lart mig massa ifran lunchmenyn pa spanska eftersom att jag maste skriva bongarna till koket pa spanska haha !

Igar var det jatte trakigt vader har, molnigt kallt och blasigt. Idag daremot var det helt okej vader, efter att jag sluta kl 15 gick jag hem till lagenheten och satte mig pa balkongen en halvtimme och fick pa den korta tiden farg pa kinderna =)
Efter det gick jag strandpromenaden en svang har i San Agustin. Efter det gick jag till hotellet for att ata med mina flickor. Bakad potatis kyckling, vitlokssmor och sallad, MUMS!
Maste bara tillagga att vi far jatte bra mat varje dag, allt ar kanske inte supergott men varje dag far vi ordentlig mat som vi far sitta och ata i vart mysiga personalrum dar det spelas lugn och skon musik i bakgrunden =)

Nu sitter jag som sagt pa hotellet och vantar pa att sofie ska sluta jobba sa vi kan ga hem. (Vi har bara 2 nycklar, och nyckel behovs for att komma in i lagenheten aven om den inte ar last och till entregrinden bade fran insidan och utsidan)
Da ska vi ga hem och mysa till det i lagenheten som jag nyss stadade ordning lite for att jag, amanda och sofie ska ha en mys/kvalitetskvall (Vi umgas ju inte sa mkt om dagarna). Vi ska tanda ljus och satta oss pa balkongen och spela kort, dricka lite cider och mysa. Eftersom att jag ar ledig imorn och sofie o amanda borjar kl 15 kan vi ju va vakna lite langre ikvall och hoppas pa en bla himmel och massa sol imorn =)

Saknar alla dar hemma, det kommer bli underbart att komma hem men nu har vi det bra har!
Kricka du betyder sa enormt mkt for mig, du ar den basta, Love You!
Min lilla familj har jag inte traffat pa snart tre veckor sa saknar er massor nu !

Uppdaterar sa snart jag orkar igen!
Adios Amigos!


Kommentarer
Postat av: kricka

vad söt du e gumman, puss puss!!

2009-04-02 @ 17:43:58
Postat av: moa

Linda nu är det sol o vår i sverige så vi har det tamefan bra vi oxå ;) puss

2009-04-02 @ 19:12:50
Postat av: moa

Linda va dåligt du uppdaterar!!! hoppas allt är bra puss

2009-04-07 @ 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback